Tuesday 6 March 2012

Aku Seorang Pengakap

                                  hahaha...siapa la jg snap pic ni....bdn ja nmpak...
mka xnmpak pn..btw...ni la 1st tym aku ikt aktvt 

pgakap... :) :) :)




 sblh ni pla Bella...
geng same size ak kat skul...ehehe!!!









ha!!!ni pla geng sepasukan aku dlm pengakap...
1st dr knan tu shidah,nxt tu ct peisabaria,aku,sblh aku aini n yg hjung tu c zura....smua pose dgn gya tersendri...
ehehe....manis2 n comel2 belaka....
aisehmen....



 ni la aktvt kmi...tym hari sbtu mgu llu...
         03/03/2012....
ahli pengakap smua berbaris...
mw pungut smpah...wt kja amal la katakn...ehehe....
gotong royong 1 kudat ni....
everywhere rmai orang...kat blkg tu pla geng2 SMLY.... 





semua pengakap sbuk pungut smpah....eehehehhe.....
smua rjn2.... :) :) :)


wah...ehehe...unik pula klu d tgk2...
ctik btl plastik smpah tu kna tiup angin....
pmenang smpah plg byk shidah n ct pei....
full tu plastik smpah drg...
hahahah

No comments:

Post a Comment